Sorry, I dont have time to check over everything. I hope this is in the right spot. I have a set of MKII SE mudflaps. I think Seb_Racing pmmed me about them on CS12 but I figured I'd put it here to offer it for you guys. I'll post up pics tomorrow.
Ah so sorry. The price is best offer. Please dont be afraid to ask. I work things out with people outside the US due to the shipping costs.
In the US I'm looking for $200 but that is a bit high maybe. Also it is in high demand here. I am willing to go lower though.
Ah si désolé. Le prix est la meilleure offre. Veuillez ne pas avoir peur pour demander. Je travaille des choses dehors avec des personnes en dehors des USA dus aux coûts d'expédition. Aux USA I' ; m recherchant $200 mais c'est un peu haut peut-être. Également il est dans la forte demande ici. Je suis disposé à passer à 0 cependant.
les mag qui sont installer , j'aurais besoin de savoir le offset des roue , car tout ce que jai commander jusqua maintenant n'entre pas sur la voiture .... il frote tous sur la suspenssion .